People who glitter...

Vad heter ni? Jenny och Max
Hur träffades ni? Vi gick samma linje på gymnasiet 
Vad var ditt första intryck? så söt
Hur länge har ni varit tillsammans?snart 8år
När blev ni tillsammans? 010608             
Är ni förlovade?
Ja! 060608
Bor ni ihop? Ja, i vår fina trea :)
Har ni barn? Nej, hund
Har båda körkort? Max har och snart jag.
Isåfall, vem kör bäst? Jag så klart, eller? 
Kommer du ihåg er första kyss? Alltid!
Vem skrattar mest? Båda tror jag nog
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han.
Vem är äldst? Jag
Vem fyller först på året? Jag.
Vem är längst? Max, men jag var längre än honom när vi träffades
Vem sjunger bäst? jag så klart ;)
Håller ni i handen på stan? Ibland
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja, vi hade ju gått ett år i samma klass
Har ni någon speciell låt? Ja.
Har ni stora framtidsplaner? Massor, framtiden är underbar
Vem lagar bäst mat? Tillsammans lagar vi god mat
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? slappar, myser med varandra och hunden
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, en kort bussresa bara
Blir ni lätt svartsjuka? Nej
Brukar ni bråka? Vi bråkar mycket mycket sällan
Har du slått till honom/henne någongång? Vi slåss ofta och ger varandra små tjuvnyp
Om du bara fick lova honom/henne en sak, vad skulle du lova då? att aldrig sluta älska honom.
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann, tänk nu inte på vad du vill just nu, utantänk på vad du tror kan vara möjligt? Det kommer vara vi föralltid, vi är ett team, bästa vänner och kärlekspar!
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och!
Vilken är det finaste med han/henne? att han älskar mig.
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag har värsta kafferepet och vaknar ibland av mina egna vilda diskussioner
Hur långt skulle du kunna gå för honom/henne? Jag hade kunnat göra vad som helst, utom äta spenat
Det bästa minnet med han/hon? Det ögonblicket vi blev ett par.


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja visst är det underbart =)

2009-04-20 @ 08:30:04
URL: http://lakriz.blogg.se/
Postat av: ems

jäääävlar :O 8 år! keep up the good work. ni är äkta! jag hoppas jag får de ni har också :) hoppas allt är bra med dig förresten! krama

2009-04-30 @ 12:50:15
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0