I guess the cable man doesn't like to be kept waiting...

En underbar dag har spenderats hemma, inga måsten bara lugn och ro och inga pmsutbrott - nattljusolja gör sin grej och Max kan inte vara lyckligare. Idag avnjöt vi en middag på balkongen och sedan påpekade Max att han var sugen på choklad och alla vet att jag bangar inte för socker. Så jag satte mig på cyklen och trampade iväg till Maxi. Sen spelade vi The Urban Jungel, ett spel jag köpte till Max i 25års present. Det var roligt och jag var nära på att vinna en gång. En skön dag med andra ord imorgon börjar jag jobba alldeles för tidigt och sedan ska hunden vaccineras, det lilla livet...


kvällens sockerintag


Nedräkningen till Spanien har börjat.... soon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0