Serenity now, insanity later...

En underbar söndag. Jag vaknade med ett leende på läpparna. Inte konstigt när det första jag ser när jag vaknar är Qings bruna ögon. Max stack och jobbade imorse och då passar Qing på att ta hans plats i sängen som en människa med huvudet på Max kudde. Morgonpromenaden promenerades i sol och sedan åt jag upp resten av mitt schweizernöt till frukost (sånt man kan göra när max jobbar, annars hade jag fått äta riktig frukost först).

Nu är dagen helt öppen, jag kan göra vad jag vill eller ingenting fram till Max slutar för då ska vi åka ut till landet hos Maxs pappa. Funderar på en lång runda i skogen med Qing, skriva en liten kom ihåg lista till Spanien (vi åker ju snart), röja upp lite, vädra sängkläderna, fixa med evighetsprojektet  - min garderob. Men jag kan också lägga mig i den skönaste fåtölje på balkongen och bara ligga. Det var längesedan jag kände mig så avslappnad och jag kan tacka mig själv för att jag klarade av teoriprovet.

Ny vecka imorgon och nya möjligheter. Igår fick jag dessutom en förfrågan om att träna ett ekipage privat och vad kul det ska bli. Hunden är en stoor rottweiler och Qing gillar inte honom=)


Livet är en fest och jag är vipgäst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0