this is one for the books...

Under middagen på balkongen planerade jag och Max framtiden. Den ser lovande ut och en hund till är inplanerad så som mycket annat.

Idag borrade vi upp vårt nya vinställ, mycket fint. Max har även monterat upp vår nya hylla och lampa i storarummet. Mycket fint, kanske bjuder på bilder sen.

Veckan är fullbokad med rallylydnad, solning, körlektioner (nära mållinjen), presentjakt till Max som fyller 25 på söndag, inhandling till festen på lördag och kalaset på söndag (jag ska även baka något), slinga sandras hår, friluftsaffären i fleninge ska besökas, jobba och raka hunden. Får nte glömma att städa och tvätta. Detta kan gå, eller hur?!

Nu ska jag umgås med min lilla familj, de bästa som finns.


Jepp, jag och tokpudeln!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0