Don´t worry

Snart jul. Presentförpackning idag framför tvn med adventsljusen tända.





Har kollat tillbaka på mina nyårslöften (Januari 2009 i arkiv) och ser att jag uppfyllt alla med råge. Med Qing har jag inte kommit dit jag velat men det beror på att jag förnuftigt nog tog ett steg tillbaka och insåg att hans problem är större och tar mer tid att arbeta med. De går helt enkelt inte att träna bort på tävlingsplanen.
Jag har körkort och en egen bil och JA jag ska påbörja allmänlydnadsinstruktörs utbildningen 2010. Ett steg påvägen till att bli den bästa tävlingslydnadsinstrutören/hundtränaren.

Någon smart kanske har listat ut att det är mitt projekt nästa år, men det är bara en liten bit av det.


It´s all about the dog=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0