I pay what I say

Jag gästspelar lite till...

I veckan sattes käppar i mitt hjul som rullar genom framtiden. Men istället för att bli väldigt besviken och jätteledsen tog jag det som en utmaning. Och vet ni, nu är jag på banan igen och planerna fortsätter som planerat. Måste dock åka på en utbildningshelg i Höör om ledarskap och pedagogik. Etersom min buddy Camilla inte gått den kursen så tänkte vi att det var ett bra tillfälle att dricka vin tillsammans=)

Yes! En förkyldning med hosta hälsar på men vad gör det när jag kommer bli frisk. En helg i lugnets tecken har passerat och det känns bra att komma ner i varv mellan varven=)


Kan det bli mer kärlek mellan två hundar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0