A list

1. Tre namn jag lyssnar till: Jenny, Nenni, Pennepasta, poppie, älskling, krantz...
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag biter ihop istället fär bryter ihop...
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag ofta stressar, fast att jag jobbar på det dagligen
4. Detta är jag rädd för: Mörker, döden och spindlar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, pussar och lycka
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: döda någon (fast att man skulle vilja ibland) somna utan godnattpuss från max och Qing.
7. Detta tycker jag om att göra: Träna med Qing, allt jag gör med Max tycker jag om
8. Detta vill jag göra just nu: Mysa med mina killar på en fin strand
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: Ångest
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Kärleksfull...
12. Är jag kär just nu? Ja.
13. Jag vill gifta mig? Ja!!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Uppfylla mina drömmar och mål
15. Min käraste ägodel: Qing
16. Något jag vill ha i present: Semester
17. Detta har jag på mig just nu: Mysbyxor och Max tröja
18. Favoritkläder: Fleece, brukskläderna...
19. Favoritdjur: Pudel och hundar
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:  Mycket
21. Favoritlåt just nu: Rehab
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Idrott/Matte
23. Stjärntecken: Kräfta
24. En bok jag älskar: Mannen som försvann
25. En film jag älskar: Bruce den allmäktige
26. Tv-program jag gillar: Seinfeld
27. Favoritdoft: Qings tassar på morgonen
28. Detta äter jag gärna: Thai och hawaii
29. Dricker helst: Pepsi Max
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Paradiset
32. Färg på mina ögon: Grönblåa
33. Min längd: 178cm
34. Jag tror på:the secret
35. Jag spelar: musik
36. Personer jag beundrar: Människor som låter sitt hjärta styra
37. Så här bor jag: I en bostadsrätt på bästa stället
38. Antal döda krukväxter i hemmet?Inga, mannen sköter om dem

Kommentarer
Postat av: angelica

Så fint här var....grönt och härligt.....hi hi vilken rolig lista och jag skrattade så när jag läste ditt svar på fråga 27. jag älskar Nixons med...vad är det med dessa tassar?? De luktar bara så varma och gosiga och påminner om valpdoften...hi hi..

Tack för du gav min vardag lite färg...

kramis

2009-02-16 @ 00:20:47
URL: http://angelico74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0