CYKEL!

Som sagt så har min fina pojkvän gett mig en cykel i julklapp, eftersom en cykel kan vara svår att slå in och ta med sig på julafton så slog han istället in en bild på den. Så idag har vi bestämt oss för att köpa den. Jag har dragit ut på det ett tag eftersom det varit slask och så och jag vill inte skita ner den det första jag gör. Men nu behöver jag den så idag ska jag få min fina silvriga och svarta blixt som ska ta mig hit och dit. Min andra cykel åker in på blocket för avhämtning och ett par hundra lappar. Den är hundra år gammal men funkar rätt så bra.

Var ute med Qing innan i en timme och det känns skönt och snart tar jag min sista cykeltur till mamma och pappa med Qing. Måste få av springern så jag kan skicka iväg den till personen som vinner auktionen på tradera.

So long!

Qing tycker fortfarande att hans säng är toppen, här ligger han på rygg och gosar sig, dessutom har han burit dit en massa gosedjur. Precis som han gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0