Dagen idag

Blev en bättre torsdag än onsdag och det känns skönt. Hoppade upp tidigt idag för att promenera med Qing till mormor och morfar. Sedan buss till jobbet, tänk vilken värld som kommer öppna sig för mig när jag har mitt körkort. Efter jobbet promenerade jag till körskolan för att köra min första lektion sen november 2007. Gode gud vad länge sedan det var, men eftersom jag kör regelbundet med svärmor så hade körläraren inget att klaga på. Vilket kändes bra och eftersom jag lärt mig att använda nervositet till något positivt så var jag helt lugn. Tror jag kommer vara likadan vid uppkörningen, när det nu blir. Sen Promenerade jag och hämtade Qing och promenerade hem.


Jäkla massa promenerande men det är ju bra, kommer bli tjock när jag får korkörtet. Nu har jag en dejt med Teo i soffan...


Säljer min springer på tradera.com va med och buda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0