Måndag

Imorgon är det tisdag och då ska jag slita på körskolan, nu ska det bara gå. Jag måste ha kortet innan sommaren och så är det bara. Betalade precis för 10 körlektioner och det är fan inte billigt, men men så är det. Jag måste ha kortet så jag kan börja uppnå mina mål.

Nu ska jag lägga mig och fylla mig själv med inspiration, kändes som det saknades idag på klubben med Qing. Fast jag provade ändå min nya belöning till Qing, leverpastaj i en snusdosa, mycket uppskattat.

Känner mig lite nere eftersom jag betällt tid till doktorn och sist jag var där gick jag där ifrån i chock, stakars Max fick leda mig upp i sängen och lägga mig. Usch hoppas jag slipper sprutor och biopsier på känsliga ställen nästa gång jag ska dit.

Ja, nu blir det sängen med härliga seinfeldgänget och hunden, max ska kolla på fotboll=)



Qing höll sig på avstånd när Izabella var på besök, fast att han har svårt för udda saker som till exempel en bebis. Passade på att testa hans reaktioner när Izabella tog hans tuggben. Heidi som är en helt grym mamma fick se Qing morra och visa sig "farlig" mot hennes dotter, och istället för att ta ungen ifrån mig gick hon ut ur rummet och litade på mig. Jag känner Qing och kan läsa honom väldigt bra. Situationen gick väldigt bra med tanke på att Qing haft stora problem med tuggben, han har varit väldigt vaktig, morrat och nafsat efter oss. Men efter träning så går det utmärkt!

Kommentarer
Postat av: Angelica Norman

sv:tack:)

2009-01-20 @ 11:13:02
URL: http://anjelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0