Nannig!

Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna längre, inte max och qing heller. De ligger redan och sover i soffan. Maxen har varit uppe redan vid 5 idag för han skulle jobba. Jag har inte gjort mycket men jag är trött ändå. Qing har heller inte gjort så mycket, promenerat och sprungit bredvid cyklen. By the way min nya cykel är superfin och går som en oljad blixt...

Om 10 minuter går min tredje auktion ut på tradera och jag väntar på den så jag kan skicka iväg mitt kontonummer sen ska qing ut och kissa och jag i sängen. Imorgon blir det promenad till jobbet. Hurtbullen Jenny som blivit beroende av Pepsi Max, so lovely.


Sådanna bilder tar Max när han åker till skogen med Qing...

Kommentarer
Postat av: angelica

Du får ju sätta in en bild på din cykel...ler...är ju nyfis jue.....Nixon älskar med att va ute och cykla...hmm..ja eller springa brevid vill säga....Hoppas allt bra på jobb....här är det mest skit...suck

//kram

2009-01-27 @ 07:33:06
URL: http://angelico74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0