You got aloe? I love aloe...

Hemma igen från Paris, väldigt trötta men med massor av minnen och nyshoppade saker.
Jag bjuder på någon bild innan det blir köpemat (Pizza) Da vinci koden och mys med hunden som vi saknat något otroligt...




Natinaldagen eiffeltornet 120år.


Alla ville ha en bild på Mona Lisa, ingen tavla att se egentligen om man tänker på denna:


Måste tagit evigheter att måla och var förvarar man den när man inte vill måla på den ett tag?


Franska flaggan under triumph bågen...


Jenny the fotograf




these feet are made for walking, vi gick några mil per dag fast att vi använde metron en hel del.

Nu blir det pizza och mys med hunden och mannen som get mig denna fina resa, han är en hyvens prick=)

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Härligt med paris, har varit där två gånger. mkt att se.

Håller med dig om Mona Lisa det var en besvikelse, först går man i timmar genom alla utställningar för att nå Mona Lisa och så fick man inte ens stå och beskåda den och inte heller fota.. och så var den ju pytteliten!! trams! :D

2009-07-16 @ 19:25:20
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: angelica

Åhhh vad mysigt ni ser ut att ha haft....Nu ligger Max bigtime på plus!!!! Hi hi hi.....nu sticker jag på min sista arbetsdag.....ses i Augusti.....kramis

2009-07-17 @ 06:36:45
URL: http://angelico74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0