You know, a muffin can be very filling...

Stenarna som tynger mig är påväg att rulla av mina axlar, gode gud låt det gå vägen...

Idag valde jag att stanna hemme i soffan än att se fotboll på olympia, jag ville slumra och äta godis. Men jag gillar faktiskt fotboll, LIVE!

Nu känner jag mig lite piggare och ska minsann fixa med mina ljuslykter jag log till mig på IKEA. Jag vet minsan hur jag får Max att smälta. Livet rullar annars på som vanligt längtar till vecka 33 då man är tillbaks på sin vanliga förskola, för man uppskattar verkligen sin arbetsplats när man jobbat på en annan i 3 veckor.

Lite musik ska spelas från högtalarna så ska jag fixa och dona lite innan max kommer hem från matchen, jag vet att klockan närmar sig 23 men jag somnade i soffan och är pigg nu=)



Yes!

Kommentarer
Postat av: louise

hihi okej:)

2009-07-30 @ 23:09:29
URL: http://louiseej.blogg.se/
Postat av: angelica

Vet precis hur du menar....men SNART ses vi igen och du...SNART åker VI igen ha ha ha tjoohoooo.....

kramis

2009-07-31 @ 22:21:17
URL: http://angelico74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0