I am King of the County...

Vår nya fina kamera (Canon IXUS 100 IS) tar fina bilder och man kan göra filmer i hd kvalité. Vi hämtade ut den på posten idag och provade att ta lite bilder nu ikväll. Så klart på den svarta pudlen (aldrig lätt att fota) och så lite på mig (alltid med på alla foton)


Kvällen har spenderats i huset för att fira andreas som både fyllt 20 och ska ta studenten, vi käkade thai och sedan kollade vi på matchen mellan sverige och malta. Lite besviken kan jag säga att jag är på sverige, jag hade hoppats på 5-0.



Jag i köket och försöker reda ut all presenter som vi köpt till min bror Telly, pappa och Maxs kusin som tar studenten. Och äntligen har bilden på Akita kommit som kan pryda Sandras vägg,


Kommentarer
Postat av: soffe

sjukt långt hår du fått baby! Snyyyggt!! Inte långt kvar tills jag kommer hem nu.. Då blir det dubbeldejter :) Men innan dess kommer du hiiiit! IGEN! Yay! Fan va jag saknar dig!!

2009-06-21 @ 19:34:05
URL: http://swefreebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0