I am not giving you my code...

En vecka till semester och jag har nog aldrig längtat så mycket till semestern som jag gör nu. Jag vill sitta på min balkong till sent på kvällarna och pimpla vin. Vakna på morgonen, cykla och köpa nybakade bullar och sedan äte dem på balkongen eller kanske en picknik i skogen helt svedberga kulle. Där är det mysigt. Jag vill se på film med max och frossa i godis till sent på kvällen Jag vill åka till vilken camping jag vill och spendera några nätter, jag vill åka till klubben träna qing utan att stressa hem för att åtminstonde få 6 timmars sömn. Allt detta vill jag göra i 4 veckor. Och så vill jag åka ut på landet, rida häst och vagn. Träffa min kompisar och bara vara. Detta ska jag göra i fyra veckor...


Semester någon!

Kommentarer
Postat av: Karin

Semester vore fantastiskt skönt :)

2009-06-12 @ 22:35:48
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0