So you're enjoying the not enjoying...

Första dagen på semestern. Vilken underbar dag och tänka att det är runt 27 kvar. Gött! Förutom att planera resten av semestern och försöka suga ut solstrålarna från solen så har jag varit på klubben. Inget ovanligt i och för sig. Idag var det avslutning på rallylydnaden och själklvart hade vi annordnat en tävling. Jag älskar tävlingar!

Bilderna kommer upp i morgon för jag kände precis att jag inte orkar lägga in alla bilder ikväll, jag måste ju pussa lite på min man med...

Men självklart finns det lite tid för min lilla pudel=)


När apan glömmer att ta med sig alla träningsgrejor så får man improvisera. Testade tasstarget med ett lock till en snusdosa. Fungerade lika bra.


Är det så här du menar mamma?


Min hund är den finaste som finns i hela världen ♥



 


Kommentarer
Postat av: ems

fan va skönt med semester. njut på ordentlit nu ;D

2009-06-23 @ 20:44:19
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0