We made out at the table like our plane was going down...

Nu är det dags för sängen. Kom hem tidigt från jobb idag och intog sängen med hunden och kollade på Seinfeld. Sen begav vi oss ut i skogen med sandra och vi gick lite mer än en mil. Så jäkla skönt. Ett kilosvikterna på fötterna gjorde sitt.
Hunden var lagom trött när vi kom hem vilket är skönt. Planerade med Soffe om en resa till Borlänge, måste hälsa på henne innan hon kommer ner till oss i Skåne. Har fortfarande inte smällt att vi ska till Paris, en total överraskning och jag bara älskar det.

Planeringen inför min 25 års middag är i full gång. Göttigt och på torsdag firar Sandra och Nina med oss att vi gått på semester, med massor av Asti martini. Livet blir vad man gör det till!!


It´s all about the dog. Han gör kullerbyttor i sin säng...

Kommentarer
Postat av: ems

re: nja, hon mår inte så bra. det står om de i bloggen. ja det är hemskt. min mamma är min bästa vän så detta känns sjukt jobbigt. speciellt när de e 8 mil till sjukhuset och man inte kan ta sig dit nu när man vill. får vänta till imorgon istället.

hur gick det för din pappa?

ja det blir ju så. dom blir så otroligt små helt plötsligt :( tack för omtanken iallafall jenny. kram!

2009-06-17 @ 00:03:46
URL: http://foreverems.devote.se
Postat av: angelica

Ha en underbar midsommar......kramelikram

2009-06-19 @ 14:34:06
URL: http://angelico74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0