What is this salty discharge...

Detta kan ju knappt vara sant!!! Idag när jag kom hem från jobb ser Max lite sådär smålurig ut. Han säger att han måste berätta vad jag ska få i 25 års present. Han brukar aldrig säga något eller ge minsta ledtråd och  nu ska han säga det 2 veckor innan min födelsedag. Men han var tvungen! Och min present är en resa till Paris i 6 dagar på vår semester, självklart åker vi buss dit och hem. Han var tvungen att säga det eftersom det inte skulle krocka med min uppkörning och att jag inte skulle slösa pengar på något annat här hemma.

Lyckan är gjord...

Dessutom kommer jag hem till ett nydamssugat hem och toaletterna är städade och sängen är renbäddad och han har även varit på maxi och handlat. Allt detta hann han med medan jag var på brukshundklubben.

Jag borde gifta mig med honom omedelbart.


2003 på Gothia Cup i Göteborg, vi var så små. Nu är vi vuxna, bor tillsammans och ger bort resor i födelsedagspresent!

Have I told you lately that I love you
Have I told you theres no one above you
Fill my heart with gladness
Take away my sadness
Ease my troubles, thats what you do

Kommentarer
Postat av: Lena ( Svärmor eller blivande :) ! )

Visst borde du slå till genast !!

Underbar Roddan text faktiskt en av mina favoriter.

Vi väntar med spänning och det sägs att den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.



Kramizar

2009-06-16 @ 15:48:36
Postat av: angelica

Men åhhh my kind of guy...hi hi hi ja gift dig säger jag.....shit så mysigt ni ska ha....njut nu och shoppa tokmycket prylar.....

kramis

2009-06-16 @ 18:24:41
URL: http://angelico74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0