A list

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Jenny Elisabeth Krantz

Smeknamn:  Nenni, pennepasta, krantzebyttan, poppie

Beroende av: Pepsi max och Qing
Vad tror folk om dig?: Vet inte och jag har ingen nytta om vad folk tror
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon, hur söt jag är. Att jag är bra på att hantera min hund i kniviga situationer.
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag kan rapa ditt namn
Brukar du skratta för dig själv?: Haha ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ja, det är hon=)
Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Vin

Vad har du för mobil operatör: Tre

Är du allergisk mot något: Människor
Vem ringde du senast?: Min prins

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ja, okej
Sov du ensam: Nej med mannen och hunden

När mår du bra: Sommarkväll, gräs, pudel och lydnadsträning

Vanligaste färg på dina kläder: Grå
Vad saknar du: Min farmor

Hade du en bra kväll igår: Jadå, en slappesöndag

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men jag tror på att man kan attraheras vid första ögonkastet


Nu ville kärleken gå och lägga sig, jag har druckit kaffe medan jag och Camilla planerade framtidens lydnadskurs. Jag är hög och kommer se hela seinfeld serien innan jag somnar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0