Godmorgon Lördag

Det började bra, vaknade helt igen täppt men en runda med Qing löste upp det och nu kan jag andas igen. Idag ska jag lägga ut mer saker på tradera så att vi kan få bort högarna i datorrummet. Planen idag är även att träna Qing i lydnadsklass 3 fjärrdirigering. Det vill säga att Qing ligger ner och jag går tre meter framför honom och ska kommendera honom i sitt, ligg och stå. Qings skiftningar mellan detta ska ske fort och han får inte lov att flytta baktassarna oavsett vilken positon han ska göra. (sitt till ligg, ligg till sitt, sitt till stå, stå till sitt, ligg till stå och stå till ligg). Jag ska idag öva in från sitt till stå...

Senare idag ska jag visa er en underbar hund och ett bra uttalande i en tidning.


Min underbara hund och jag tränar Vittringsapportering inför lydnadsklass 3...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0