Måndag

Måndag är måndag!

Idag var det dags för brukshundklubben med hunden och ingen kan ha varit lyckligare än honom. Mitt lilla hjärta, han är snabb som ett skott och han gör allt med lite väl mycket entusiasm, ungefär som en person som alltid är positiv och glad. Och det känns bra för glädjen smittar av sig på mig och jag skrattar med åt hans upptåg. Som när han backar in i fotposition eller chansar på vilket kommando jag ska ge. Det är lycka och det är härligt. Nu blir det tävling och det ska bli superkul...

Nu blir det köttbullar och morötter i soffan, no more pasta för mig!


Någon dag ska jag gå till frisören pch klippa mig så här fast jag vill ha längre hår än henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0