Not that there´s anything wrong with it...

Qing är djärv, tar ut svängarna och testar båda hållen. Idag bestämde Qing sig för att testa lyckan på motsatt kön. Assar fick stå ut med pain in the ass Qing bokstavligt talat...


Assar var inte lika våglig som Qing eller så hade han inte kommit ut än. Men han bjöd på lite pardans till Qing stora förtjusning...



Jag tränade Qin inför tävling och självklart lite lydnadsklass 3 moment. Qing älskar sina beläningar och speciellt bollen!




Pitbull Qing


Denna bild summerar Qing rätt bra, galen pannan påväg efter bollen i luften. Skön stajl..


Agilityhinderna åkte ut och Qing var lycklig och på G...




En massa pudlar en solig dag på brukshundklubben. Finns det något bättre..

O yes jag har mina nya glasögon på mig and i like=)


Kommentarer
Postat av: Jennie o pudlarna

hej. fy vad jag diggar bilder på qing han ser för himla rolig ut. där kan vi snacka flying poodle:) ihhii kram o tack för en jätte trevlig eftermidda:)

2009-03-30 @ 09:55:27
URL: http://www.secretstyles.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0