I´m the opposite of every man you ever meet

Jag har ju som bekant varit på läger förra helgen i småland med min älskade älskade lilla pudelskrabba. Det var helt underbart och solen skeb hela tiden på mig och Qing. Jag tränade mest mellanmoments träning och träningsgruppen fungerade som perfekt störning. Jenny Wibäck får mig att se så enkelt på allt och jag blir glad och hennes instruktioner är enkla och genomtänkta!

Bilder följer på mig och den lilla som betyder allra mest för mig, ja, jag är helt kär i min lilla svarta varelse

   
Mitt egna rum                Qing fann sig tillrätta under sängen

  


Ett helt underbart ställe


På kvällarna intog Qing sängen först och snarkade lite tyst. Han är så fin att jag låg och tittade lite på honom när han sov och ryckte i nosen lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0