Look away, I'm hideous...

Ständningen börjar närma sig sitt slut. Qing och jag hann även med att gå och titta på när Max spelade fotboll och i just den matchen gjorde han mål=) Sn promenerade vi hem igen och Qing gömde sig för dammsugaren och jag fortsatte med städningen...


Detta är super dammsugaren Sakura


För att visa dess kapacitet dammsög jag över våra madrasser en gång och resultat blev:


Jag fyllde den med rent vatten och bara efter att ha dammsugat över madrasserna lite snabbt blev vattnet så här. Så tänk hur mycket skit ni har i er säng där hemma. Men inte vi inte för vi har ju sakuran och nu är det rent och fint=)


Qing pryder vår byrå i sovrummet


Bland annat jag och max pryder hyllan ovanför sängen. Är inte tapeterna helt underbara?

Kommentarer
Postat av: Erica

Underbar tapet!!!

Kram

2009-05-28 @ 00:33:22
URL: http://thelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0