My censor checked in to a mental instutione...

Sitter nyduschad och väntar på att vår pizza ska bli klar, tar mig ett glas rött till det och ett avsnitt av Irene Huss på tv gör kvällen oslagbar.

Har äntligen kommit på charmen med att klockan varje vardag ringer mellan 6 och 6:30. När man är ledig så vaknar man runt den tiden och kommer på att man kan sova vidare. Man vaknar en timme senare och känner sig väldigt utvilad och man är uppe vid den tiden som man för fem år sedan raglade hem från utekvällar. Vet egentligen inte om charmen är att man blivit gammal eller att man kan sova en timme längre på helger...

Har återigen idag fått höra att jag är så klok fast att jag är så ung. Undra vad de menar, men jag sträcker på mig och ler. För fan vad jag är klok. Jag vet möjligt vis inte när andra världskriget slutade eller började heller för den delen eller vilka länder som var inblandade. Men jag vet hur jag ska leva mitt liv, hur jag ska se på saker och hur jag ska gå vidare. Jag vet hur man släpper det som man inte längre vill leva med eller spara i minnet. Jag väljer att spendera tid med det och de som gör mig lycklig och jag kommer aldrig att vara bitter... Jag  väljer LYCKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0