You have been the bad friend, the bad employed...

Sitter nu på jobb och saknar  Qings bruna fina ögon, våta nos och underbara tassar. Jobbar länge idag så han är hos mamma och pappa, Jag ska hämta honom efter körlektionen imorgon. Kankse lite kontsigt att man saknar sin lilla vovve så mycket. Men så är det iallafall. Han är ju trots allt det bästa jag har.

Max hämtar mig efter jobb så drar vi till Väla och shoppar. Jag tror dock att jag kommer hålla hårt i mina pengar. Har massor med planer och då behöver jag spara mina pengar.

Nu... Back to work. Ska klippa och klistra lite=)

Kommentarer
Postat av: jeanette

Ja lycka till med körandet!

Hälsningar Jeanette Doris och Luva

2009-05-12 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0