I enjoy understanding...

Max kommer bli nykär när han ser att jag byta den tomma toarullen mot en ny, det händer inte ofta och man säger ju att det är det lilla som räknas. Jag ska även tömma diskmaskinen och plocka undan alla (mina) grejor som ligger lite varstans i lägenheten. Om jag hade bott här själv så hade alltid sminket stått framme tillexempel, det används ju varje dag, men nu har allt sin plats och den platsen är inte på golvet i hallen framför speglen där jag sitter varje dag och sminkar mig, fast att det hade varit praktiskt enligt mig.

Solen skiner idag och varmde mina kinder när jag gick ut med Qing efter jobbet, det var trevligt. Qing ville mest hem och sova efter att varit själv i fem timmar. Så efter rundan intog vi soffan och slumrade lite. Det är skönt att sluta jobba 12:30.


Bilderna som kostade en miljon måste visas ständigt så jag kan få valuta för dem=)

ikväll ska jag knopa ihop en fotobok om parisresan (tack kerstin)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hi hi kanske du som tar slut på rullarna hos oss med då?? Och tvålen med....Jenny det vet du väl att den måste man fylla på...det ska inte Kerstin behöva göra....=)

Superfin bok...ska minsann också göra en...hade ju glömt....

Imorgon är det min tur att sluta tidigt såååååånice....see you kramelikram

2009-10-22 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0