Those kids depended on me...

Fotona talar för sig själva, grymma! Jag, Nina, Sandra och Åsa tog pick och pack och begav oss till studion för att bli modeller för en dag och snygga blev vi!

Och det är söndag igen, imorgon är det måndag och första arbetsdagen som jag kommer köra min egen bil på, jepp ni läste rätt. Jag är en bil rikare och en summa pengar fattigare. Men jag är lycklig, qings bur är monterad och han gillar att vara i den. Jag är friare än någonsin.


Visst är den fin? Jag har döpt bilen till Pinotuba


Kommentarer
Postat av: ems

grattis till pinotuba! :D måste kännas underbart. hur mycket kostade vrålåket? ;D

2009-10-05 @ 19:44:56
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0