Happy birthday? No such thing...

Kan knappt tro att igår var det fyra år sedan vi hämtade hem Qing från Kennel black basic utanför kristianstad. Fyra år sedan, man kan nästan säga att för fyra år sedan började den bästa delen av mitt liv, ett underbart liv med en fyrfoting.

Annars. Jag och Max la några timmar på städning idag så nu glänser lägenheten mer än någonsin. Vi åt en mysig middag med massa levande ljus och pratade om framtiden. Det älskar jag.

Jag letar efter en bil och jag har vissa krav, en clio med fem dörrar ac och andra saker måste även stämma. Snart snart äger jag en egen bil. Jag måste säga att vuxenpoängen duggar tätt...



Framför Eiffeltornet i Paris på deras nationaldag i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0