Do you always stuff meat in your pocket

Uh, sometimes I use the sofa

Har spenderat några timmar i förrådet i källaren, sorterat, kastat, fixat och grejat. Massor med saker, möbler och kläder som ska säljas. Ska bland annat lägga ut en servis och en hajking väska på blocket idag. Servisen har min farmor målat, så visst det känns lite tråkigt att lägga ut den, men samtidigt tycker jag att någon som vill använda den ska ha den. För om jag hade sparat den hade den bara läggat nerpackad och varje gång man skulle behöva flytta lådan hade man tittat på den och sedan flyttat den. Jag har massor med saker som min farmor målat och jag har även en servis som jag fått av henne och farfar som vi använder vid finare tillställningar=)

Så mycket skit man samlar på sig, ska bli skönt att flytta för då ska allt sorteras. De som kommer till bakluckeloppisen till våren kommer inte att bli besvikna=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0