I'm going home to spatula

Jag är slut, jättetrött. Helgen har gått i en naffs, lördagen spenderades i trimmet, sedan svidade jag om, Körde till Camilla för en team puccola middag. The secret, tävlingstankar och träningsideologier blandades med god mat och alkofritt vin. Vi hade det trevligt och jag kom inte i säng förrän 01:00. (sent nu för tiden) Vaknade vid nio och åkte med Qing till skogen medan max tvättade sin bil, vilket resulterade i att min bil tog oss till landet för pepparkaksbak och skogspromenad. Nu sitter jag med laptopen i knäet framför Beck. Har lagt in en annons på blocket med en massa studentlitteratur, känner att de är helt onödiga att bära runder på när vi ska flytta ett par gånger..

Nu, lite mango sen sängen...

Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0