Start with him

Dag 6 - Min dag Tar gårdagen den var roligare än denna dag:

06:20 Klockan ringer, frukost framför datorn, promenad med Qing i snön i 45 minuter, duschen, bilen till jobb.
09:00 Börjar jobba, Vi pysslar, trär klementinskal på ståltråd glittrar och hänger upp, vi gör julkort, sjunger luciasånger, äter, går ut efter maten och leker, jag går hem.
13:40 Hemma, plockar undan lite, tar med hunden på en promenad till bilpartner på berga där jag möter upp max, vi åker hem, fikar och sedan vilar vi oss lite.
18:15 Jag befinner mig på Wallmans i stan, jag är snygg som få och avnjuter tre rätters, två glas vin och njuter av schlagershowen.
00:00 I sängen...

Iha, upp i ottan idag för att göra ungefär samma sak dock inte Wallmans utan en kväll på stan med mannen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0