I can gloss over my whole life story

Dag 1 - Om mig

Mig, jag, Jenny Elisabeth Krantz...

Egentligen är det svårt att hålla sig kort när det handlar om sig själv...

Jag är en glad tjej som verkligen vill vara positiv så mycket som möjligt. Vill sätta en positiv spin på det mesta. Har på senare tid tittat tillbaka på livet och insett att jag nog är färdigvuxen nu, jag är klar och hoppas att de värderingar och tankar jag har kring saker fortsätter att vara. Jag behandlar människor väl och blir sällan arg, men jag säger gärna ifrån när jag tycker att det är något som inte stämmer. Jag försöker alltid att behålla lugnet, även om det kokar inom mig kan jag vara lugn. Jag oroar mig sällan, jag kan koppla bort saker och ta itu med dem när de sker. Jag är inte rädd för nya saker eller att ta tag i saker, jag ligger sällan på latsidan, man kan väl säga att jag är rastlös, egentligen. Något jag måste jobba på. Jag är en otrolig tävlingsmänniska men har på senare tid lugnat mig inom det området. När jag var yngre skulle jag alltid vara bäst, snyggast (!?), snabbast, göra flest mål, komma först. Allt som handlade om idrott var min grej och bäst skulle jag vara. Jag älskade basket och hade jämt en basketboll under armen på högstadiet. Idag går jag till gymmet alldeles för sällan men jag går långa promenader med hunden istället.¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0