I'm a United States postal worker

Dag 3, icke, det får bli imorgon.

Jag är slut, har hängt på däck online alldeles förlänge idag, i drygt 2 timmar och 30 minuter för att skifta mina däck. När det väl var min tur fick jag minsann byta ut två dubbdäck till nya. Jag ville ha kvar mina sommardäck på hotell för jag ville inte ha hem dem igen med tanke på flytt och så vidare. Trots detta ligger det ett däck kvar i bilen, ett dubbdäck som han tyckte att jag kunde ha som reserv eftersom det var lite halvbra iallafall. Vilken miss, trodde att jag skulle komma hem på mindre än en timme och tänkte även unna min bil en tvätt och dammsugning. Men icke...

Innan de hissade upp min bil fick jag ut Qing ur bilen, han var grymt nervös och till råga på allt glömde jag kopplet. Men men han klarade sig fint (chockad) fast att det var massa men människor runt oss hela tiden.

1800 kronor fattigare, tack för kaffet, men men jag vill inte glida runder på banan...

Imorgon... dag tre mitt husdjur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0