Try not to say too much

Helgen som gått har varit en bra helg:
Fredag: Husvaktandet påbörjades, Max tog fint om de tre pudlarna medan jag gick på fest med mina gamla kollegor. Det var så trevligt och jag saknar dem alla.
Lördag: Seg dag, har konstaterat att jag börjar bli gammal. Max jobbade och jag passade hundarna och huset, det gick mycket bra. Jag planerade även hur vi skulle möblera i vårt penthouse=)
Söndag: Ullared, mycket julklappsshopping, faktiskt nästan inget till mig utan mest till nära och kära. De kommer bli glada.

Lite bilder:


Nöff nöff...


Så klart!


Inför Nyårsafton på vår balkong


Mössor, min gamla men ack så fina bruna mössa börjar bli sliten

Kan inte fota allt ju, det mesta är ju julklappar, men jag köpte även en antifrostgrej som man sätter på framrutan (tror stenhårt på den orkar inte skrapa is i 25 minuter innan jobb) en liten liten tunna att ha maskindiskmedel i (mycket fin) sminkborttagning, ett läderarmband med orden Live Well Laugh Often Love Much, en skarfs (för tio spänn) Hmmm men det mesta var julklappar, så klart flest till brorsonen min=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0