You'll give me fifty bucks

Dag 2 - min första kärlek

Kärlek, min första, hmm förälskelse eller förtjusning...

När jag var 6 år gick jag i en förskoleklass 3 timmar om dagen. Dirket när jag börajde där fick jag upp ögonen för en kille. Jag hjälpte honom att knyta hans skor, jag ändrade i hemlighet våra platser i kapprummet för att vi skulle vara bredvid varandra likadant med våra lådor i lekrummet. Jag ville jämt sitta bredvid honom och dansa med honom när vi sjöng sju vackra flickor i en ring. Jag tror inte kärleken var besvarad men han lät mig hänga i hasorna tre timmar om dagen vilket man kan anse vara kärt av honom.

Inte så jättespännande kankse men så kan det bli. Jag skulle kunna berätta om han som bodde rakt över min gård, jag var dödskär i honom, eller coolaste killen i en liten håla utanför helsingborg eller om killen på högstadiet, men nej nej, Det sparar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0