You're wearing the chocolate shirt

Zzzz, snart intar jag sängen. Dagen har gått i ett, maskerad på jobb, jag var rockprinsessa med våfflat hår, gnuggtatueringar och vit fluffkjol och blå ögonskugga. Stängde på jobb (jobbade över, som vanligt kan jag nog säga nu=)) och sedan bar det av till gymmet, spinning 45 minuter, två bananer, en långrunda med Qing samtidigt som jag pratade med min goa vän Nina och sedan blev det kokta morötter och köttfärssås. Nu är jag trött, har kollat på bonde söker fru och är så glad att jag inte sitter på andra sidan kameran, pinsamt men så kul att titta på.

Imorgon är det torsdag igen och snart helg, tack...


Harmoni, jag i ivösjön...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0