When someone is lying, is it true that their pants are actually on fire

Påsken är över och jag har verkligen tagit tillfället i akt att varva ner, ta vara på solen och varmen. Jag har inte gjort många knopp vilket har resulterat i en brunare kropp och en hund som själv aktiverat sig med diverse saker. Självklart har tiden spenderats med familjen på olika håll, tyvärr har även sjukhuset varit en plats som besökts och dit ska jag även imorgon för att hälsa på pappan min.

En hundvandring har även hunnits med, en mil i rovaröd, helt fantastiskt roligt.


Efter lite för mycket godis och alldeles för lite motion är det dags att ta tag i livet igen, målet om springtime 2012 ligger och gror, jag ska nog fan göra det...






Lilla familjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0