Somebody just gave me a shower radio...

...Thanks a lot. Do you really want music in the shower? I guess there's no better place to dance than a slick surface next to a glass door.

Livet på Brohult börjar arta sig:



Fönsterna i sovrummet är nu vita och inte i vanligt trä, det gjorde Max bra.


Det där med kungakronor...



Jag bara älskar mitt sovrum. Snart ska vi inhandla Aspelund sängstomme eftersom både byrå och sängbord går i den serien. Ett tygstycke ska hängas upp bakom sängen med hjälp av en gardinstång och två krokar. Den vita kudden i favoritkorgstolen ska även den kläs om antagligen i samma tyg som bakom sängen och så ska det upp hissgardiner i fönsterna, sådana som man knyter rosetter för att hålla uppe gardinen. Åh, vad jag älskar att inreda mitt hem. Eh Max gillar ungefär samma stil som jag vilket är tur det=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0