You know, it's so nice when it happens good

Det är semestermood här på bruhultsvägen, vi tar det med ro, hittar på vad vi vill, äter när vi vill, sover när vi vill och äter godis när vi vill... Det är lyx...

I måndags förra veckan åkte vi med min familj till Danmark och besökte experimentariumet i danmark, kollade på body works utställningen och testade på alla andra experiment:


David och Max testar att göra en stor såpbubbla


oha..


Så mycket konstigt=)

Tisdagen förra veckan:
 Solen sken och vi var alla tre på stranden, jag, Max och Qing. På kvällen kom Sophie (som jag saknat henne) Vi satt på vår altan till 3 på natten drack rosé och pratade en hel del och allt.


Vikingstrand fick det bli med hunden.


Efter bad låg vi i solen och hade det bra.


=)

Onsdag:
En go frukost på altanen med Sophie och sedan stranden igen.

Torsdag:
Planen var Ven men det blev Nimis och Outlet shopping i Höganäs, alla båtar till Ven var bokade.


På väg till konstverket.


Det blev lite varmt.






Det var en härlig promenad och solen sken på oss.

På fredagen grejade vi lite inför helgens kräftskiva som gick av staplen på ett torp i Kungälv, mer om det en annan dag. Nu ska jag ta mig något gott att dricka och sedan blir det mys i soffan och sedan ska jag nog lägga in en omgång tvätt i vår tvättmaskin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0