You gotta stand behind your fruit

Det var ett tag sedan...
Vi har fyttat, och vi passar Zamba och Chelsea och internet har inte varit som det ska. Man kan väl säga att vi kommit till rätta, lägenheten är näst in till tom och vindsvåningen är inredd och hur mysig som helst. Och om lite mer än en vecka är vi påväg till Thailand.

Just nu ligger det en storpudel bredivd mig i soffa med sitt huvud i mitt knä.

Jag har nog inte så mycket att skriva, jag är nog lite trött och har redan ställt in mig på semestermood...

Ses...


Pudel i sombrero

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha vad söt! :D Pudlar är underbara! jag har också en mellanpudel, men en aprikos, och en liten chi-poo (chihuahua-pudel blandning) :) Ha en härlig semester i thailand!

2011-02-08 @ 23:29:40
URL: http://fiashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0