Alright, that's it for me! Be good everybody

Söndag!
Jag är trött, tur att klockan ringde efter nio idag och att Max fixade frukosten medan jag låg i sängen och drog mig. Hunden har tränats, vilken fart det var i honom idag. Mycket underhållande och han var på hugget, gjorde det mesta rätt eller nästan allt rätt. Sprang även till rutan utan mitt kommando. Visst det är bra, men jag vet att när han är så supertaggad så kan det gå överstyr, minsta lilla retning av något läskigt kan få honom att gå i taket. Det gäller att hitta det bästa receptet på en någerlunda balanserad hund vid tävling. Jag längtar så tills träningstävlingarna drar igång, då ska det tränas på att tävla. Och vet ni vad... Det kommer gå, vi kommer ta vårt första pris i lydnadsklass 2 i år. vänta bara...

Inga bilder i detta inlägg heller, det beror på att datorn ska säljas och vi har tagit bort allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0