I am unemployed and I live with my parents

Onsdag, (imorgon kan man säga: imorgon är det fredag)

Idag är det tvättmaraton, promenad till polisen för att hämta ut mitt pass och sedan tvätt och sedan bär det av till IKEA. Vi måste inhandla ben till våra madrasser eftersom all inredning i vårt sovrum säljs imorgon. Sen behöver vi fler fotbolls-gosedjur(till Qing), lite plastbackar att packa ömtåliga saker i som tillexempel alla mina 1000 kristallglas. Euh. Ja

Hunden har fått ögoninlfammation så när de ena ögat är bra så är det andra igengeggat, men det löser sig nog: Annars är det bra med den lille svarte förutom när han går på det förbannade vägsaltet, har aldrig hört honom skrika så. Men men, snart är det ju vår och då är de problemet glömt...

Har jag nämt att det snart är en månad kvar till Thailand? Wijjjo...


NU: tvättstugan, tänkte göra en fuling och ta tvättmaskinerna i den andra tvättstugan med, vad ska de göra vräka mig, naj tror inte det...


Vår i pålsjöskog... snart snart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0