I think that's what killed Curly

Träning igår i Kattarp City, Qing visade sig återigen från sin bästa sida, ett riktigt bra fotgående, ett läggande under gång som kunde vara lite snabbare och ett ställande under inkallning som verkligen var ett perfekt ställande. Och inget tugg på apporten, han är go den lille. Det är full fart mot första priset nu.

Idag är vi två slitna hjältar, kvällen spenderades i Rydebäck fyra andra hundar och underbara vänners sällskap, the secret, massor med skratt och en hundpromenad. Idag bestämde jag mig för att bada, föna och klippa Qing, perfekt, så nu är an ren och fin men ack vad vi är trötta. Qing låg på min arm i en timme och sov och jag gjorde likadant.

By the way
Malm, sängstomme, nattduksbord, byrå

Humex, hd digitalbox

Everestjacka herr, on the peak herr, Everestjacka dam SÅLD

Studentlitteratur, matematik som språk SÅLD

Och lite till=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0