If anything happens here can I count on you


Max kokar pasta, fyra olika sluntar = fyra olika koktider, medelkoktiden och lite al dente och lita mjukt. yeah, tur man inte äter pasta längre


Jag bakade muffins igår, det är min tur att har med fredagsfika på jobb och dessa hittade jag i skåpen. Väldigt praktiska, receptet står på förpackningen



Nu blir det sängen, hunden envisas om att ha med sitt ben in i sängen, åhh vad han smaskar. När vi tog det från honom hoppad han ner från sängen, trippade ut, efter ett tag kom han tillbaka med ett nytt. Den lille jävlen har sina gömmer.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilka underbara muffinsformar! De skulle passa hemma hos mig i en fin glasburk (tips)! Var har du köpt dem?



Hälsningar

Sanna (som mailat lite med dig ang allergi och pudlar)

2011-01-21 @ 21:48:58
URL: http://sannalangvik.blogspot.com
Postat av: Anonym

När vi kommer hem från Thailand kan vi baka muffins.

Det ska bli mysigt när ni flyttar in :) !



Pudelkramizar Lena

2011-01-26 @ 11:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0