Not that there's anything wrong with that

Torsdagmorgon. Sitter vid datorn och knaprar i mig frukost. Snart ska jag och Qing ut på en timmerrunda i det härliga vädret, vad jag förstår är det en minst 8 minus, för det är det på vår balkong just nu och då brukar det vara lite kallare ute.

Idag blir det jobb till kvart över fem, boxningshallen på IH ska besökas och eftermiddagen bjuder på utevistelse. När jag kommer hem ska lite flyttlådor packas och flyttas, sedan blir det brukdshundsklubben. Sen stupar jag i säng för att vakna vid nio på fredag och sätta igång med flytten igen. (Jag jobbar 13-16:30 på fredag)

Nu powerwalk i mörkret med den lille underbara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0