You just need a nose job

Lördag!
Sista lördagen i lägenheten, om en vecka sitter vi på vindsvåningen, eller en våning under. Men just nu sitter jag här vid datorn i köket och väntar på att kvällens middag ska bli klar. Det luktar underbart och en glas vin till det gör det ännu bättre. Tittar på mitt kök eller mer beundrar det. Ja, jag ska lämna det men vad gör det. Något bättre väntar.

Fingret bultar det i efter dagen i trimmet, en hund som bet mig. Men vad gör det, det läker. Men jag kan ju inte ha på mig min fina förlovningsring, men vad gör det. Vi kommer ändå vara tillsammans för alltid.

Just nu går det bra...

Robyn på hög volym och lite pussar här och där... Life´s good...


Kommentarer
Postat av: Nose job Newport beach

Thanks for sharing such post and I am pleased to read it. The way you have started this post is very good. If a person feels that his or her nose is not in good shape so he have to take nose surgery.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0