Det nya livet...4

Idag gick det upp för mig att vi faktiskt bor i drömhuset, idag pirrade det till när jag gick fram och tillbaka, in och ut genom dörrarna, spikade upp en tavla i förrådet i garaget, plockade daggkåper i trädgården för att sätta i en vas inomhus. Det blir bara bättre och bättre...



Köket, med tavlorna lycka och kärlek..


Den fina tapeten i garderoben. Sakerna är redan fint organiserat i lådor.




Daggkåper från trädgården i en vas/kanna som jag tog från farmor och farfars hus när det såldes.


En keramiktavla som även den hängt i farmor och farfars hus har fått sin plats i vårt förråd/snickerboa i garaget.


Bården i vårt blivande sovrum åkte ner idag, nu kan man tro att det är Max som gör allt eftersom det bara är han på renoveringsbilderna, men så är det inte, jag gör minst lika mycket=) I detta rum ska det målas tak och väggar, nytt golv ska på plats och så ny inredning=)


Kommentarer
Postat av: Lena

Så fint det blir vi är så glada för er skull att ni hittade er Drömhus ! Ni är så duktiga båda två och vi saknar er hemma.



Puzz Lena ( Mamma , Kompis och Svärmor )

2011-07-07 @ 08:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0