Here's to feeling good all the time...

Trots en sömnlösnatt med komedier och lite grubblande över beslut som ska tas så är jag pigg. Var på återbesök med Qing idag på djursjukhuset och ögat är helt återställt, vilket känns otroligt skönt. Nu kan man lägga det bakom sig. 5minuter hos vetrinären idag gick loss på 700kronor.

Nu sitter jag i vår trädgård, sitter i skuggan och fikar med en kanelsnäcka om ett glas pepsimax. Ska snart inta solstolen igen och hänga ut min tvätt på torkvindan. Kankse är det vardagssysslorna som man vill komma ifrån på semestern men just nu känns det lyxigt att kunna ta tag i vardagssysslor, med tanke på att jag och Max inte haft ett eget hem på ett halvår att vardagssyssla i.

tredje dagen på semestern and i´m feeling good all the time.

Ikväll blir det grillat och kankse ett glas rose eller två.

Here´s to feeling good all the time...
                                     Kramer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0