Isn't there something more to life

11dagar, 5timmar, 45minuter och 50 sekunder (i skrivandets stund) tills det är den Juli och inflyttning. Siste helgen i penthouset, för nästa helg spenderas i Våxtorp på Åsas gård för midsommarfirande med ett härligt gäng, nya, gamla och nuvarande vänner.

Sen jag skrev har inte mycket hänt, livet rullar på med fullt schema. Helgen har varit fullspäckad - En lördag i trimmet med en massa hundar, resturangbesök och loppisplock, Söndag Loppis i halvdant väder men pengarna rullade in och fynden delades ut, städning, mail som måste skickas och låder som ska packas. Klockan är nu efter 18 men det känns som klockan skulle kunna vara 22, jag är trött men har lite kvar att göra.

Imorgon ska det jobbas, bilen ska besiktigas och huset ska besökas en sista gång innan inflyttning, härligt att få komma dit prata lite med de nuvarande ägarna och få titta lite till och planera lite till. AAA Låt dessa dagar gå snabbt...

Ähh hallå, höll på att glömma värsta saken, men jag tar det i ett annat inlägg...


Förra helgen var vi i Våxtorp och jag satt på Annas rygg...


Max tog sig även han en tur på hästryggen, en mycket trevlig helg med barndomsvännerna och deras pojkvänner=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0